خوراک مطالب یک فراکاو

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود برترین فایل های روانشناسی

دانلود ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود فایل های روانشناسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود مجموعه بی‌نظیر پروتکل‌های روانشناسی (آموزشی و درمانی)- شماره پنج

دانلود پروتکل‌های روانشناسی ( آموزشی و درمانی ):

پروتکل های روانشناسی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان روانشناسی و مشاوره بسیار کاربردی است. مجموعه کنونی چهارمین پکیج پروتکل های روانشناسی است که در یک فراکاو منتشر می شود. قیمت این مجموعه در سایر سایت ها نزدیک به ۹۰ هزار تومان می‌باشد.

پیشنهاد یک فراکاو:

***  برای شروع دانلود این مجموعه اینجا کلیک کنید. ***

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود کارگاه کاربرد تست MMPI در مشاوره ازدواج

دانلود کارگاه تخصصی کاربرد تست MMPI در مشاوره ازدواج

هدف از این کارگاه:

در کارگاه آموزشی کاربرد تست MMPI در ازدواج شما می آموزید که چگونه در مشاوره های ازدواج از زوجین تست MMPI گرفته و آن را تفسیر نمایید تا بتوانید اختلالات روانی افراد را به درستی تشخیص دهید.

مقدمه‌ای در مورد تست MMPI:

تست شخصیت mmpi یکی از معتبرترین آزمون‌های روان شناسی است که در مراکز درمانی و کلینیک‌های روانشناسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از نتایج به دست آمده از این پرسشنامه برای فرد نیمرخ روانی تهیه شده که متخصص روانشناسی بالینی و روانسنجی از روی آن سلامت روانی یا ویژگی‌های شخصیتی فرد را تشخیص می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود کارگاه علل و درمان اُفت تحصیلی

دانلود کارگاه علل و درمان اُفت تحصیلی

اُفت تحصیلی یکی از مهمترین معضلات نظام‌های آموزشی در بسیاری از کشورهای جهان محسوب می‌شود. آن‌چه از کاربرد «اُفت تحصیلی» فهمیده می‌شود آن‌ است که ظرفیت یادگیری در هنگام تحصیل، بعد از یک دوره موفقیت تحصیلی یا پیشرفت، به تدریج کاهش یافته و یا این‌که به طور کلّی نمرات دانش‌آموز یا دانشجو نسبت به ماه قبل و یا ترم و سال‌های قبل سیر نزولی محسوسی از خود نشان داده است.
حقیقت آن است که اُفت تحصیلی به این معنا می‌تواند ناشی از یک و یا مجموعه‌ای از عوامل مربوط به خود شما به عنوان دانش‌آموز یا دانشجو، عوامل مربوط به خانواده، عوامل مربوط به مدرسه یا دانشگاه و عوامل مربوط به جامعه باشد.

پدیده افت تحصیلی مساله ای نیست که نتوان آن را حل کرد و برایش راه چاره‌ای در نظر نگرفت. مشکلات مربوط به تحصیلات چه برای دانش آموزان و چه برای دانشجویان امری اجتناب ناپذیر محسوب می گردد. افت‌ تحصیلی موضوعی غیر قابل حل نیست، اما حل آن هم یکباره و ناگهانی و با شیوه‌های آنی میسر نیست.

جهت مطالعه بیشتر و دانلود این فایل، اینجا کلیک نمایید:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰